Doprava a způsob platby
Po přidání vybraného zboží do košíku, zvolte preferovaného dopravce a způsob platby.
Doprava
Zboží zasíláme přepravní společnosti DPD, PPL nebo Zásilkovnou.
Ceník dopravy:
DPD - doručení na adresu: 119 Kč
PPL - duručení na adresu: 119 Kč
PPL - doručení na výdejní místo Parcelshop: 99 Kč
Zásilkovna - doručení na adresu: 119 Kč
Zásilkovna - doručení na výdejní místo: 79 - 89 Kč (dle pobočky)
Při nákupu nad 2 000 Kč získáte dopravu ZDARMA.
Platba
Zboží můžete zaplatit dobírkou, převodem na BÚ nebo přes platební bránu: platba kartou, on-line bankovní převod.
Dobírka
Pokud jste zvolili platbu na dobírku, bude zboží obvykle odesláno do 2 dnů.
Zboží zaplatíte dopravci při převzetí zásilky a to buď hotově nebo kartou.
Předem na BÚ
Zboží bude odeslano obvykle do 2 dnů od připsání částky na účet: 324166832/0300 vedený u ČSOB.
Online platba kartou nebo on-line bankovní převod
Pokud jste zvolili platbu kartou nebo on-line bankovní převod, budete po dokončení objednávky přesměrováni na zabezpečenou platební bránu: https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana, kde zadáte potřebné identifikační údaje. Zaplatit můžete platební kartou Visa / Mastercard nebo pomocí online platebního příkazu z vaší banky.
Návod na průběh platby kartou nebo on-line bankovní převod přes platební bránu Comgate naleznete zde:
https://help.comgate.cz/v1/docs/cs/platby-kartou
https://help.comgate.cz/docs/bankovni-prevody
Kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. včetně telefonního čísla a e-mailové adresy pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
O úspěšnosti platby budete ihned informováni. Po uskutečnění platby budete přesměrováni zpět do našeho e-shopu, kde vám potvrdíme, že vše proběhlo v pořádku.
Zpracování objednávky
Jakmile objednávku přijeme a začneme ji zpracovávat, zašleme vám emailem zprávu, že jsme objednávku přijali. V případě, že máme na skladě dostatečné množství objednaného zboží obvykle exedujeme zásilky do 2 pracovních dnů.
Věříme, že zboží dorazí v pořádku a nepoškozené a budete si ho moci plnohodnotně užít a mít z něho radost. Pokud by s dodaným zbožím bylo cokoliv v nepořádku, vstupte do sekce "Reklamace vadného zboží" nebo "Vrácení zboží". Zde naleznete krátký kontaktní formulář, jehož vyplněním nás informujete, že je něco v nepořádku. V co možná nejkratším čase vás budeme informovat, jakým způsobem bude nejjednodušší danou situaci vyřešit k vaší plné spokojenosti. Všechny ostatní potřebné informace naleznete v "Reklamačním řádu".