S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "Povolit vše" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Nastavení cookies

Doprava a platba
Doprava a platba

Doprava a způsob platby

Po přidání vybraného zboží do košíku, zvolte preferovaného dopravce a způsob platby.

Doprava

Zboží zasíláme přepravní společnosti DPD, PPL nebo Zásilkovnou.

Ceník dopravy:

DPD - doručení na adresu: 119 Kč

PPL - duručení na adresu: 119 Kč

PPL - doručení na výdejní místo Parcelshop: 99 Kč

Zásilkovna - doručení na adresu: 119 Kč

Zásilkovna - doručení na výdejní místo: 79 - 89 Kč (dle pobočky)

Při nákupu nad 2 000 Kč získáte dopravu ZDARMA.

Platba

Zboží můžete zaplatit dobírkou, převodem na BÚ nebo přes platební bránu: platba kartou, on-line bankovní převod.

Dobírka

Pokud jste zvolili platbu na dobírku, bude zboží obvykle odesláno do 2 dnů.

Zboží zaplatíte dopravci při převzetí zásilky a to buď hotově nebo kartou.

Předem na BÚ

Zboží bude odeslano obvykle do 2 dnů od připsání částky na účet: 324166832/0300 vedený u ČSOB.

Online platba kartou nebo on-line bankovní převod

Pokud jste zvolili platbu kartou nebo on-line bankovní převod, budete po dokončení objednávky přesměrováni na zabezpečenou platební bránu: https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana, kde zadáte potřebné identifikační údaje. Zaplatit můžete platební kartou Visa / Mastercard nebo pomocí online platebního příkazu z vaší banky.

Návod na průběh platby kartou nebo on-line bankovní převod přes platební bránu Comgate naleznete zde:

https://help.comgate.cz/v1/docs/cs/platby-kartou
https://help.comgate.cz/docs/bankovni-prevody

Kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. včetně telefonního čísla a e-mailové adresy pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

O úspěšnosti platby budete ihned informováni. Po uskutečnění platby budete přesměrováni zpět do našeho e-shopu, kde vám potvrdíme, že vše proběhlo v pořádku.

Zpracování objednávky

Jakmile objednávku přijeme a začneme ji zpracovávat, zašleme vám emailem zprávu, že jsme objednávku přijali. V případě, že máme na skladě dostatečné množství objednaného zboží obvykle exedujeme zásilky do 2 pracovních dnů. 

Věříme, že zboží dorazí v pořádku a nepoškozené a budete si ho moci plnohodnotně užít a mít z něho radost. Pokud by s dodaným zbožím bylo cokoliv v nepořádku, vstupte do sekce "Reklamace vadného zboží" nebo "Vrácení zboží". Zde naleznete krátký kontaktní formulář, jehož vyplněním nás informujete, že je něco v nepořádku. V co možná nejkratším čase vás budeme informovat, jakým způsobem bude nejjednodušší danou situaci vyřešit k vaší plné spokojenosti. Všechny ostatní potřebné informace naleznete v "Reklamačním řádu".

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

MDIyNDQ3Y